Kosze prezentowe, kwiaty i pudełka na prezent Warszawa

Darmowa dostawa od 100 zł

Najczęściej zadawane pytania

Pytania dotyczące zamówienia:

1. Czy mogę dołączyć spersonalizowaną wiadomość do mojego zamówienia?

Tak, możemy dołączyć do zamówienia kartkę z życzeniami lub podziękowaniami. Po prostu daj nam znać, co chciałbyś przekazać, a my zajmiemy się resztą. Kartkę możesz dokupić dokładając ją do koszyka w sklepie internetowym. Następnie życzenia podaj w "Uwagach do zamówienia".

2. Czy paragon lub faktura są dołączane do paczki?

To zależy od prośby zamawiającego. W większości przypadków faktura nie jest dołączana do przesyłki, ale może być dołączona na życzenie. Standardowo rachunki za zamówienie wysyłamy drogą mailową.

3. Jakie informacje widnieją są na fakturze?

Faktura zawiera wykaz przedmiotów, które zostały zakupione, ilość każdego przedmiotu, cenę za sztukę oraz całkowity koszt zakupu. Faktura zawiera również informacje na temat wysyłki i podatków. Jeśli zakupiłeś zestaw upominkowy, na fakturze jest wyszczególniony każdy pojedynczy element zestawu i jego cena.

4. Jak szybko realizujecie zamówienie?

Staramy się realizować wszystkie zamówienia w ciągu 24 godzin. W Warszawie często realizujemy zamówienia tego samego dnia, w którym zostały złożone.

5. Co zrobić, jeśli muszę anulować zamówienie?

Jeśli musisz anulować swoje zamówienie, zadzwoń do nas lub napisz do nas jak najszybciej. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby spełnić Twoją prośbę. Pamiętaj też, że nie możemy zagwarantować, że wszystkie zamówienia zostaną anulowane. Nie możemy anulować zamówienia jeśli zostało ono przygotowane specjalnie pod Twoje wytyczne lub zostało naniesione logo Twojej firmy na opakowanie. 

6. Co zrobić, jeśli mam pytanie dotyczące mojego zamówienia?

Jeśli masz pytanie dotyczące zamówienia, zadzwoń do nas pod numer +48 503 874 424 lub napisz [email protected] Z przyjemnością pomożemy. 

 

Pytania dotyczące przesyłki:

1. Jak mogę się upewnić, że mój kosz upominkowy zostanie odebrany przez odbiorcę?

Podczas składania zamówienia podaj swój adres mailowy. Po wysłaniu przesyłki wysyłamy wiadomość e-mail z numerem listu przewozowego, abyś mógł śledzić paczkę.


2. Co się stanie, jeśli mój kosz upominkowy zostanie uszkodzony podczas wysyłki?

Jeśli Twój kosz prezentowy zostanie uszkodzony podczas wysyłki, wyślemy Ci nowy lub wypłacimy odszkodowanie. Bardzo starannie pakujemy i wysyłamy nasze kosze, ale wypadki mogą się zdarzyć. Prosimy o kontakt w ciągu 48 godzin od dostawy, aby poinformować nas o wszelkich uszkodzeniach. Będziemy potrzebować zdjęcia uszkodzonego produktu i pudełka wysyłkowego, aby rozpocząć roszczenie wobec firmy kurierskiej. 

3. Czy to prawda, ze zamówienia na terenie Warszawy realizujecie tego samego dnia?

Tak, to prawda. Mamy świetny zespół kierowców, którzy mogą dostarczyć Twoje zamówienie do Warszawy jeszcze tego samego dnia.

Rozumiemy, że kiedy trzeba wysłać lub odebrać paczkę, trzeba to zrobić tak szybko i sprawnie, jak to możliwe. Dlatego oferujemy dostawę tego samego dnia w Warszawie. Niezależnie od tego, czy się spieszysz, czy po prostu chcesz mieć spokój, jesteśmy do Twojej dyspozycji.

 

Pytania dotyczące odbiorów osobistych:

1. Kiedy moje zamówienie będzie gotowe?

Twoje zamówienie będzie gotowe maksymalnie w 24 godzin, ale zazwyczaj trwa to do godziny.


2. Skąd będę wiedział, że moje zamówienie jest gotowe do odbioru?

Otrzymasz wiadomość e-mail z informacją, że Twoje zamówienie jest gotowe do odbioru. Wiadomość ta będzie zawierać adres oraz numer zamówienia. Prosimy o zabranie tego numeru przy odbiorze zamówienia.

3. Gdzie mogę odebrać moje zamówienie?

Możesz odebrać swoje zamówienie w sklepie stacjonarnym w Warszawie ul. Wał Miedzeszyński 177k. Wystarczy podać numer zamówienia, który został wysłany pocztą elektroniczną oraz dowód tożsamości. Sklep wyda Ci produkt. 

4. Z kim mam się skontaktować, aby odebrać zamówienie?

Każdy pracownik sklepu powinien być w stanie pomóc Ci z Twoim zamówieniem. Jeśli z jakiegoś powodu nie jest w stanie tego zrobić, może skierować Cię do przełożonego.

5. Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Jest kilka sposobów, na które możesz zapłacić za swoje zamówienie. Możesz użyć karty debetowej lub kredytowej, możesz zapłacić gotówką lub zapłacić elektronicznie. Którykolwiek sposób jest dla Ciebie najwygodniejszy!

Pytania dotyczące wysyłki za granicę:

1. Jak wygląda proces wysyłania kosza upominkowego za granicę?

Jeżeli jesteś zainteresowany wysyłką prezentu za granicę, skontaktuj się z nami [email protected]. Sprawdzimy koszty wysyłki i zrealizujemy Twoje zamówienie.

2. Ile kosztuje wysłanie kosza upominkowego za granicę?

 To może się bardzo różnić, ale generalnie wysyłka na terenie UE kosztuje około 100 zł. Jeśli chcesz wysłać bardzo duży lub ciężki prezent, koszty mogą być znacznie wyższe.

3. Jakie są ograniczenia dotyczące wysyłki kosza upominkowego za granicę?

Za granicę nie wolno wysyłać alkoholu i artykułów łatwo psujących się. Wynika to z faktu, że przedmioty te mogą się zepsuć lub zostać skonfiskowane przez służby celne. Można jednak wysyłać niepsujące się artykuły spożywcze i słodycze.

4. Jak długo trwa dostawa kosza upominkowego za granicę?

To zależy od wybranej firmy przewozowej, wagi i rozmiaru paczki oraz miejsca przeznaczenia. Ale ogólnie rzecz biorąc, zajmie to od kilku dni do tygodnia w przypadku przesyłek na terenie Unii Europejskiej. Jeśli szukasz szybszego czasu dostawy, możesz rozważyć skorzystanie z usługi wysyłki przyspieszonej. Usługi te są zazwyczaj droższe, ale mogą dostarczyć przesyłkę do miejsca przeznaczenia w ciągu zaledwie kilku dni.

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium